Szanowni Państwo,
informujemy, że od 01.06.2025 r. Klienci Banku posiadający nieważny dowód osobisty nie będą mogli wykonywać transakcji płatniczych kartą oraz transakcji w bankowości internetowej nbs24/eCorpoNet. Działamy zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Zgodnie z tą Ustawą jesteśmy zobowiązani do stosowania wobec naszych klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegającego na identyfikacji i weryfikacji ich tożsamości między innymi przez ustalenie i zapisanie cech dokumentu stwierdzającego tożsamość. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument. Dostęp do usług przywrócimy od razu, gdy Klient poda nam dane aktualnego dokumentu tożsamości. Aktualizacji dowodu osobistego można dokonać w bankowości internetowej nbs24 w zakładce Mój Profil/Dane/Dokument tożsamości lub w placówce bankowej.
Dzień dobry,
od 28 czerwca 2025 r. zmienimy nasze regulacje. Nie zmieniamy cen produktów i usług, z których korzystasz. Uprościliśmy naszą ofertę i język dokumentów. Wszystkie zmienione regulacje załączamy do tej korespondencji. Prosimy, zapoznaj się z nimi. Dokumenty te znajdziesz na naszej stronie www.nbsbank.pl w zakładce Zmiany regulaminów. Jeżeli akceptujesz zmiany, nie musisz nic robić. Jeśli nie zgadzasz się na nie masz możliwość złożenia na piśmie do dnia 28 czerwca 2025r. sprzeciwu wobec tych zmian co spowoduje wygaśnięcie umowy w przeddzień ich wejścia w życie, bez ponoszenia opłat, albo wypowiedzenia umowy co spowoduje jej rozwiązanie ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat. Skutki prawne i finansowe takiego sprzeciwu wobec zmian polegają m.in. na konieczności rozliczenia finansowego stron tj. wypłaty zgromadzonych przez Ciebie środków, na warunkach określonych w zawartej Umowie. Aktualne dane to ważna sprawa Jeśli zmienią się Twoje dane, szczególnie Twojego dokumentu tożsamości, pamiętaj, aby je u nas zaktualizować. W ten sposób dbasz o swoje bezpieczeństwo i możesz korzystać z Twoich produktów i usług. Dane możesz zmienić w systemie bankowości internetowej nbs24 lub w Oddziale.
Z pozdrowieniami NBSBANK
Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników banków!
W ostatnim czasie zostały zidentyfikowane próby podszywania się przez oszustów pod pracowników Banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na telefonie klienta może wyświetlić się nawet numer Infolinii Banku BPS S.A. zrzeszającego banki spółdzielcze.
Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.
Pamiętaj:
Dzień dobry,
w przedświątecznej gorączce łatwo ulegamy emocjom. Pamiętaj o bezpieczeństwie i zachowaj spokój na zakupach online.
Prosimy o zachowanie czujności i szczególną uwagę gdy:
Życzymy bezpiecznych świątecznych zakupów!
Pozdrawiamy,
Zespół Nadwiślańskiego Banku Spółdzielczego w Solcu-Zdroju